افغانستان

ادارات ترانسپورت و ترافیک ننگرهار ۶۲ میلیون افغانی عواید جمع‌آوری نموده است

شریعت: ریاست ترانسپورت ننگرهار، در سال جاری پنجاه و سه میلیون افغانی و مدیریت ترافیک این ولایت، حدود نُه میلیون افغانی عواید جمع آوری نموده است.مسؤولان ریاست ترانسپورت و مدیریت ترافیک ننگرهار روز گذشته در یک کنفرانس خبری گزارش دست آوردهای شان را با رسانه‌ها شریک ساختند.قاری محمد جواد شیرزاد مدیر ترافیک ننگرهار، در این کنفرانس گفت که در سال جاری برای پنج هزار و هفتصد و بیست نفر جواز رانندگی (لایسانس) و به هفتصد و چهل و چهار نفر جواز سیر توزیع شده است که از این درک، هشت میلیون و نه صدو شصت و چهار هزار و سه صد و شصت و نُه افغانی جمع آوری و به خزانۀ دولت واریز شده است.
هم زمان، مفتی محمد زمان مزمل، رئیس ترانسپورت ننگرهار در این کنفرانس خبری گفت» بعد از روی کار آمدن امارت اسلامی تمامی امور ترمینل تورخم به ریاست ترانسپورت سپرده شده به همین دلیل تردد ترافیک در تورخم کاهش چشمگیری داشته است».
مزمل افزود: این ریاست در سال جاری حدود پنجاه و سه میلیون افغانی عواید جمع آوری نموده‌است، که نسبت به سال گذشته، سی و پنج میلیون افغانی افزایش را نشان می‌دهد.
وی گفت، که تمامی هده‌های بزرگ از شهر جلال آباد به مکان‌های مناسب در اطراف شهر، منتقل شده‌اند و جواز شرکت‌های غیرفعال در بخش حمل و نقل لغو شده است.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *