مقالی اوتبصرې

نمونه های جنگ فکری قسمت هشتم 

کمونیسم
شاید بتوان کمونیسم را خطرناک‌ترین نوع جنگ فکری نامید؛ زیرا که از ریشه با هر نوع دین و آئین و خدایی مخالف است.
کمونیسم را امروزه بعضی از دانشمندان زاده‌ی فکر صهیونیستی می‌دانند و بر این باورند که یهودیان برای تسلط بیشتر بر دنیا و قدرت‌نمایی بیشتر کمونیسم را به‌وجود آورده‌اند.
به طور کلی یهود بر این باور است که هرگاه تمام دنیا را فساد بگیرد انسان‌ها آغشته به انواع گوناگون گناه شوند مسیح موعودشان که همان دجال باشد ظهور می‌کند و سپس حکومت جهانی یهود را برپا می‌کند. برای همین است که امروزه یهودیان سازمان‌های مختلفی را در گوشه گوشهٔ دنیا براه انداخته‌اند و سالانه هزینهٔ هنگفتی می‌کنند تا مردم را به گناه بکشانند. این موضوع خودش نوشته‌های زیادی می‌طلبد اینجا فقط می‌خواهم اشاره کنم که امروزه مشهورترین سینماهای جهان از جمله هالیوود در دست یهودیان است و فیلم‌ها مبتذل و ضد اسلامی و ضد انسانی‌ای که می‌سازند به هدف گسترش فساد است.
این که کمونیسم را یهود به وجود آورده باشد یا خیر – اگرچه که شواهد تاریخی زیادی بر این امر دلالت می‌کند- فرقی نمی‌کند چرا که کمونیسم هرچه باشد، خطرناک‌ترین ایدئولوژی مخالف اسلام است.
تا کنون شاید اسلام از هیچ مکتب و گروه دیگر این چنین ضربه ندیده باشد.
کمونیسم مکتبی است که حتی فرزندان یک کشور را مخالف آن کشور تربیت می‌کند و به‌ کار می‌گیرد. به عنوان نمونه به تاریخ افغانستان نگاهی بیندازیم، شاید آمریکا در حضور بیست‌ساله‌ی خود، به اندازه‌ی یک‌صدم کمونیست‌ها آدم‌کشی نکرده باشند. در حالی که کمونیست‌ها فرزندان همین خاک و همین مردم را به خدمت خود در آوردند و برای کشتن همین مردم اجیر شان کردند.
کمونیست‌های خون‌خوار بیشتر از هر انسان دیگری آدم کشتند.
البته بماند که امروز همان کمونیست‌ها را که قاتل میلیون‌ها افغان بودند به عنوان شهید یاد می‌کنند؛ نمی‌دانند که کلمه‌ی شهید فقط در اسلام است و در دین دیگری نیست. مکتب کمونیسم اصلا خدا و آخرت را قبول ندارد که بخواهد شهید داشته باشد.
امروز کمونیست‌ها که دست‌شان از حکومت کوتاه شده است به کتاب نویسی و تاریخ نویسی روی آورده‌اند و می‌خواهند از این طریق نیز زهر شان را به افغانستان و اسلام بریزند.
می‌خواهند تاریخ را تحریف کنند حقایق را آن‌گونه که به نفع خودشان است بنویسند تا حداقل در آینده نامشان به عنوان قهرمان در تاریخ بماند.
خون میلیون‌ها مسلمان بی‌گناه که بر گردن‌شان است کافی نیست که حالا می‌خواهند آیندگان را هم فریب بدهند.
این زنگ خطری برای مسلمان‌ها و مجاهدین افغان است که متوجه باشند امروز جنگ تمام نشده است بلکه از میدان نظامی به میدان قلمی تغییر مکان داده است.
باید مجاهدین دست به قلم شوند و تاریخ را بنویسند با همان دستانی که روزگاری اسلحه به دست می‌گرفتند و علیه طاغوت زمان می‌جنگیدند.
بدانید و آگاه باشید که اگر شما ننویسید دشمنان شما می‌نویسند!

 محمد عمر عمری

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *