افغانستان

کفیل ریاست الوزراء: همه مردم افغانستان در آبادانی کشور سهیم شوند

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزراء در قصر سپیدار با شماری از بزرگان قومی بغلان و کابل به گونه‌ی جداگانه دیدار
نمود. دفتر مطبوعاتی ریاست الوزراء روز گذشته با نشر خبرنامه‌یی گفت که در این دیدارها بزرگان قومی متذکره از حمایت شان از امارت اسلامی اطمینان داده، گفتند که نظام اسلامی خواست افغان‌ها بود و در راستای تحکیم آن آماده‌ی هرگونه قربانی می‌باشند.
دیدارکنندگان مشکلات و خواست‌های محلی شان را نیز با کفیل ریاست الوزراء مطرح و خواهان حل آن شدند.
کفیل ریاست الوزراء به دیدارکنندگان گفت که امارت اسلامی برای سعادت و آرامش ملت تلاش می‌کند و به همه مسوولان توصیه شده است که دروازه‌های خود را به روی ملت باز نگهدارند.
مولوی عبدالکبیر گفت که پس از موفقیت جهاد، اکنون لازم است که همه مردم افغانستان زیر چتر نظام اسلامی گرد هم‌آیند و با هم در آبادانی کشور سهیم شوند.
معاون سیاسی ریاست الوزراء به آنها اطمینان داد که به منظور دریافت راه حل، مشکلات آنان را با ادارات مربوطه شریک خواهد ساخت.
طبق یک خبر دیگر، مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان در قصر سپیدار با مولوي ضیاءالرحمن مدنی والی تخار دیدار نمود.
در این دیدار، مولوي ضیاءالرحمن مدني در مورد وضعیت امنیتی، اجتماعی و اقتصادی تخار معلومات ارائه کرده، گفت که فاصله میان مردم و مسوولین ختم شده و میان ادارات همآهنگی بیشتر شده است.
مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزراء، گفت که مسؤولین امنیتی و ملکی تخار باید تلاش‌های خود را به خاطر ارائه خدمات بهتر به مردم افزایش داده و همآهنگی‌های موجود را حفظ کنند.
کفیل ریاست الوزراء همچنان والی تخار را در بهبود امور توصیه‌ نموده و اطمینان داد که در خصوص مشکلات و پیشنهادات آنان به ادارات مربوطه هدایات لازم خواهد داد.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *