مقالی اوتبصرې

افغانستان، پناه‌گاهی برای هیچ‌گروه اخلال‌گر نیست

بعضی کشورها از عواقب جنایاتی که انجام داده اند می‌ترسند و پیوسته بر افغانستان برچسپ می‌زنند و افغانستان را پایگاه نیروهای اخلال‌گر توصیف می‌کنند.
کشورهای اشغالگر و متجاوز آنچه را در جهان انجام داده اند از عواقب آن خوف دارند و جنایاتی را که انجام داده اند همیشه تصاویر خشن آن، در لوح تصور و خیال شان زنده است.
این کشورهای ویرانگر در جهان، چنان دست به جنایات هولناک زده اند که هرلحظه از خطرات ناشی از جنایات خویش، غرق توهمات می‌شوند و به خود می‌لرزند.این متجاوزان وحشی در سرزمین اسلامی مان افغانستان نیز هریک به نوبه‌ی خویش جنایات نابخشودنی را مرتکب شدند و هزاران انسان را به جرم مسلمانی و وطندوستی به شهادت رساندند و این سرزمین زیبا را در خاک یک‌سان نمودند.
واضح است؛ این جنایات هر زمانی که در لوح خیال شان نقش می‌بندد، آنان متوجه عواقب کار شان می‌شوند و فکر می‌کنند که دنیا در دنبال شان است و برای انتقام به سوی آنان در حرکت استند.
ازاین رو همه‌روزه دروغ و توهُّم می‌بافند و شهروندان کشورهای شان را از ناحیه افغانستان می‌ترسانند و جهان را نیز وحشت‌زده می‌سازند.
افغانستان، تقریباً دوسال می‌شود که از نعمت رنگین امنیت و آرامش برخوردار شده است و مردم با روحیه آرام و برادری، به زندگی شان ادامه میدهند.اما دشمنان شکست‌خورده‌ی افغانستان، به خاطر جبران شکست، خسارات و تلفات شان، پیوسته تبلیغات زهراگینی را به راه می‌اندازند و اوضاع امنیتی کشور را وخیم وانمود می‌کنند.
این دروغ‌های شاخدار و بزرگ‌نمایی‌ها خود می‌رساند که دشمنان در پی توطئه استند و تحمل افغانستان آزاد، آرام و آباد را ندارند.
از همین سبب است که با گذشت هرروز دسیسه می‌بافند و توطیه می‌چینند.اما، به نصرت پروردگار و تصمیم و خرد بزرگان و شجاعت و شهامت مجاهدین، افغانستان بار دیگر به مرکز هیچ گروه بیگانه یی مبدل نخواهد شد و هیچ پدیده‌ی نیابتی نمی‌تواند در این سرزمین دشمن‌شکن موفق شود.پس ملت مطمین باشند که دشمن در افغانستان موفق شدنی نیست و یک مشت مخرب و مغرض نمی‌توانند آرمان‌های بیگانگان را در این کشور پیاده بسازند و این وطن را به لانه‌ی شیطانی مبدل نمایند.این وطن از خود فرزندان اصیل و دلسوزی دارد که هیچ‌اخلال‌گری را نمی‌گذارند که مقصد شوم خود را عملی سازند و باورهای خشک خود را در این کشور دین‌پرور و مجاهدپرور
پیاده کنند

احمد

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *