نړۍ

بمب‌های دست ساز فلسطینی‌ مایه‌‌ی نگرانی رژیم صهیونیستی

به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، استفاده مداوم نیروهای مقاومت فلسطین از بمب‌های دست ساز در کرانه باختری، مایه نگرانی این رژیم شده است.
به نقل از «آوا»: رسانه صهیونیستی (کان)، اعلام کرد که استفاده از بمب‌های دست ساز توسط نیروهای مقاومت فلسطین، رژیم غاصب اسرائیل را نگران ساخته و آن را تهدید جدی در برابر خود دانسته است.
طبق این گزارش، استفاده از این بمب‌های دست ساز توسط نیروهای مقاومت در شهر نابلس افزایش چشمگیر داشته و باعث زخمی شدن چندین تن از نظامیان اسرائیلی شده است.
در پی افزایش عملیات‌های انفجاری به ویژه بمب‌های دستی، رادیوی ارتش اسرائیل از واکنش سریع این رژیم به چنین حملاتی دراردوگاه بلاطه خبر داد.
در ادامه این گزارش آمده که طی این حمله 3 نفر از فلسطینیانی که به نظر می‌رسید سازنده بمب‌های دستی هستند، بازداشت شده‌اند.
این در حالی است که حساسیت‌ها نسبت به این موضوع پس از هدف قرار گرفتن نظامی رژیم اشغالگر در یک موترجیف نظامی واقع در نابلس به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و شهروند فلسطینی به آوا گفت که ارتش اسرائیل تا کنون بیش از 20 تن را بازداشت کرده است که در این میان 4 تن را به قتل رسانده‌اند.
پس از این حادثه، یک منزل مسکونی در نابلس پیش از ورود نیروهای صهیونیستی نیز با بمب‌های دستی تله گذاری شده بود که به محض ورود این نیروها منفجر شد.
شب گذشته نیز منابع خبری در اراضی اشغالی از هدف قرار گرفته شدن موتر حامل شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی جبل الصبیح در شهرک بیتا در جنوب نابلس واقع در کرانه باختری خبر دادند.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره جزئیات این عملیات ضد صهیونیستی گفت که عملیات تیراندازی به سمت موتر شهرک نشینان در نزدیکی ایست بازرسی زعتره در شمال کرانه باختری صورت گرفته است.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *