لیکنېمقالی اوتبصرې

حمایت مردم سالنگ پروان از امارت اسلامی

صد ها تن از باشندگان ولسوالی سالنگ ولایت پروان طی نشستی مشکلات شان را با مقامات محلی شریک ساخته و تعهد بر حمایت از نظام اسلامی کردند.

مولوی عبیدالله امین زاده والی پروان دراین نشست گفت: مردم ما باید در کنار انسجام، وحدت و اتحاد از اهداف دشمن که علیه این نظام مردم را به نام های مختلف ایستاده می کند و اوضاع را مختل می کنند هوشیار و بیدار باشند و فریب آنرا نخورند.»

والی پروان گفت» هر آنکسی که در مقابل نظام اسلامی قیام می کند جرم آنان بالاتر از کفار است، فعلاً در افغانستان هیچ دلیل شرعی برای جنگ وجود ندارد و هرکسی که در مقابل آن می خیزد باغی و سرکش است.»

ملا عزیزالله عمر، قوماندان امنیه پروان در رابطه به مبارزات و مجاهدات مردم در برابر متجاوزین در این کشور صحبت کرده حاکمیت نظام کنونی را تلاش همه مردم دانست.

قوماندان امنیه ولایت پروان، همکاری مردم را با نیروهای امنیتی مهم پنداشت.

وی از بزرگان ولسوالی سالنگ خواست که جلو افراد بی بند و بار را بگیرند و نگذارند که آرامش و امنیت مردم از بین برود.

در حین حال، قاری صدیق الله مخلص رییس استخبارات پروان، گفت که نظام کنونی که در راس آن همه علما و افراد آگاه قرار دارند یک نعمت الهی بوده و حمایت از آن لازمی می باشد.

مولوی برهان الدین اکرمی به نمایندگی از مردم دره‌ی کوکلامی و استاد عبدالحبیب به نمایندگی همه مردم سالنگ صحبت کرده گفتند مردم سالنگ از تامین امنیت محلات شان ابراز رضایت دارند و به مسوولان اطمینان می دهند که هرگز افرادی که سبب مختل کردن آرامش و امنیت ما گردد، اجازه فعالیت نخواهیم داد.

آنان همچنان مشکلات و پیشنهادات شان را در بخش های صحت، تعلیم و تربیه، زراعت، موضوعات اجتماعی و نیازمندی های مردم با مسوولان شریک ساخته خواهان رسیدگی به آن شدند.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *