افغانستان

رییس ادارۀ ملی غذا و ادویه:به تشکیلات وسیع‌تر و کارمندان بیشتر نیاز است

شریعت: رییس مالی ادارۀ ملی غذا و ادویه در دیدار با معاون اداری ریاست الوزراء گفت؛ که این اداره برای نظارت

شریعت: رییس مالی ادارۀ ملی غذا و ادویه در دیدار با معاون اداری ریاست الوزراء گفت؛ که این اداره برای نظارت و کنترول شرکت‌های تولیدی و توریدی ادویه و مواد غذایی به تشکلات وسیع‌تر و کارمندان بیشتر نیاز دارد. دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا روز گذشته با نشر خبرنامه‌یی گفت: که مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء با عبدالباری عمر رئیس ادارۀ ملی غذا و ادویه و تعدادی دیگر از مسئوولان آن اداره دیدار نمود.
در این دیدار، داکتر عبدالباری عمر در مورد تشکیلات، بخش مالی، فعالیت‌ها و کارکردهای ادارۀ یاد شده معلومات داد.
رئیس ادارۀ ملی غذا و ادویه، گفت ادارۀ ملی غذا و ادویه مسؤولیت نظارت و کنترول شرکت‌های تولیدی و توریدی ادویه و مواد غذایی را به عهده دارد و برای اجرای این مسؤولیت به تشکیلات وسیع‌تر و کارمندان بیشتر ضرورت دارد.
مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء از فعالیت و کارکردهای ادارۀ ملی غذا و ادویه تقدیر به عمل آورد و فعالیت این اداره را مهم ارزیابی نموده، گفت مسؤولان این اداره، در قسمت سیستم سازی و ایجاد شفافیت بیشتر تلاش کنند.
حنفی هم‌چنان مسئؤولان ادارۀ یاد شده را ترغیب کرد، تا در حیطۀ صلاحیت‌ها و مسؤولیت‌های خویش تسهیلات بیشتر را برای مردم ایجاد نمایند، تا از این طریق کیفیت ادویه و غذا بررسی و تفکیک شود، از تولید دوا و غذای بی کیفیت جلوگیری صورت گیرد و مردم از نگاه ارائه خدمات صحی در امان باشند.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *