افغانستان

سرپرست وزارت امور سرحدات، اقوام و قبایل:در تمام ولایات نشست‌های سمع شکایات و مشکلات برگزار کردیم

شریعت: سرپرست وزارت امور سرحدات، اقوام و قبایل در دیدار با نماینده‌های شماری از موسسات گفت: در سی و چهار ولایت کشور نشست‌هایی را با اشتراک علمای دین، سران قبایل و متنفذین برگزار کرده، مشکلات ودرخواست‌های آنان را شنیده و به خاطر رفع آن با نهاد‌های ذیربط همآهنگی نموده است.

وزارت امور سرحدات، اقوام و قبایل با نشر روز گذشته با نشر خبرنامه‌یی گفت:

ملا نور الله نوری، سرپرست این وزرات، با نماینده‌های موسسات اس دی او ، تی ال او و ای دبلیو ای سی، دیدار کرد.

در این دیدار، نمایندگان موسسات گفتند که این نهاد‌ها با سران اقوام مختلف، علمای دین و مردم کشور، از نزدیک همکاری دارند.

آنان در مورد رسیدگی به نیازها، مشکلات و ایجاد کارگاه‌های آموزشی برای اطلاع رسانی به مردم در زمینه‌های مختلف اشاره کردند و خواستار همکاری در این زمینه شدند.

سرپرست وزارت امور سرحدات، اقوام و قبایل جهت رسیدگی به مشکلات و چالش‌های مردم و اقوام ساکن در کشور گفت: وزارت سرحدات، اقوام و قبایل در سی و چهار ولایت کشور نشست‌هایی را با اشتراک علمای دین، سران قبایل و متنفذین برگزار کرده، مشکلات و درخواست‌های آنان را شنیده و به خاطر رفع آن با نهاد‌های ذیربط همآهنگی نموده است.

او افزود؛ این وزارت تا به حال صد در صد، به مشکل مردم رسیدگی کرده است و چندین قضیه بزرگ و کوچک را حل و فصل کرده است و فعالیت‌های ما در این راستا ادامه دارد.»

ملا نور الله نوری گفت که وزارت امور سرحدات، اقوام و قبایل جهت خدمت به مردم، در بخش‌های مختلف از فعالیت‌های موسسات حمایت می‌کند و با آنان همکار خواهد بود.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *