افغانستان

مسوولان یک شرکت مخابراتی:افغانستان از جمله کشورهایست که در آن فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی به میان آمده است

شریعت: مسوولان شرکت مخابراتی (ام.تی.ان) در دیدار با معاون اداری ریاست الوزرا گفتند که افغانستان از جمله کشورهایست که در آن زمینهٔ سرمایه‌گذاری برای شرکت‌ها و سرمایه گذاران بین المللی به خوبی فراهم شده است.
دفتر مطبوعاتی ریاست‌الوزراء روز گذشته با نشر خبرنامه‌یی گفت: مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء در حالیکه مولوی نجیب الله حقانی سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی نیز حضور داشت، با مسوولان شرکت مخابراتی ام تی ان و ام یک دیدار نمود.در این دیدار عزم میقاتی رئیس عمومی گروپ (ام یک) و (ام.تی.ان)
در خاورمیانه و شمال افریقا و اسماعیل جرودی معاون گروپ در خاورمیانه و شمال آفریقا صحبت کرده و از کارکردها و فعالیت‌های این شرکت در طی ۱۵ سال در افغانستان به معاون اداری ریاست الوزراء معلومات دادند.
آنان افغانستان را از جمله کشورهای عنوان کردند که زمینهٔ سرمایه‌گذاری برای شرکت‌ها و سرمایه گذاران بین المللی به خوبی فراهم شده و از این موضوع ابراز خرسندی نمودند.
مسوولان (ام.تی.ان) افزودند که این شرکت در راستای انتقال امور تجارت و سرمایه‌گذاری خود از آسیا به قاره افریقا در سال ۲۰۲۰ روند واگذاری این شرکت را آغاز نموده که به تازگی کار واگذاری آن به شرکت (ام.یک) که از سهام داران (ام.تی.ان) است تکمیل گردیده و از مسوولان امارت اسلامی خواستند که در این زمینه با شرکت‌های یاد شده همکاری نمایند.
مولوی عبدالسلام حنفی گفت که امارت اسلامی از هرگونه سرمایه‌گذاری خارجی در افغانستان استقبال نموده و از آن حمایت می‌کند.
معاون اداری ریاست الوزراء فعالیت‌های شرکت (ام.تی.ان) در عرصۀ مخابرات را تحسین کرد و افزود که مسوولان امارت اسلامی از هر نوع سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف به خصوص در بخش‌های تکنالوژی و شبکه‌های مخابراتی حمایت می‌‌نمایند.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *