افغانستان

مولوي ذبیح الله مجاهد: امارت اسلامی کاملاً آزاد و مستقل است

شریعت: سخنگوی امارت اسلامی اتهامات حسن عباس، مامور استخبارتی، علیه امارت اسلامی را رد کرد و آن را بی اساس خواند.
مولوي ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی در واکنش به نشر کتاب حسن عباس مامور استخباراتی وضاحت داد و گفته است: مامور استخباراتی به نام حسن عباس در کتاب خویش تحت عنوان (بازگشت طالبان) اتهامات بی اساس و دور از واقعیت را به آدرس امارت اسلامی و بزرگان آن، وارد کرده است.
در این کتاب ادعا شده «که گویا امارت اسلامی استقلال ندارد و عملکردهای آن تحت نظارت مقامات استخباراتی و نظامی کدام کشور دیگر قرار دارد».
این مامور استخباراتی متوجه نشده است که امارت اسلامی برای کسب، حراست و تداوم استقلال یک داستان و تاریخ پرافتخار دارد که هر شخص معقول و منطقی اگر بخواهد در خصوص راه و روش بزرگان امارت اسلامی تحقیق کند به بسیار آسانی به این نتیجه می‌رسد که این صف و بزرگان آن در بلندترین حد آزادی و استقلال قرار دارند.
به باور ما شخصی به نام حسن عباس مزدوری است که توسط یک سازمان استخباراتی استخدام شده تا با تلاش نافرجام خود آب دریا را آلوده سازد.
همانگونه که امارت اسلامی برای بدست آوردن استقلال و آزادی خود بسیار فداکاری کرده است، به همین ترتیب برای حفظ آزادی و استقلال خود نیز حاضر است فداکاری کند و به هیچ قیمتی نخواهد گذاشت تا استقلال آن در چنگال کدام کشور و سازمان استخباراتی گیر بیافتد.
هموطنان ما رهبران امارت اسلامی را از نزدیک می شناسند و به آنها باور کامل دارند، این چنین دسیسه‌های استخباراتی نمی توانند ذهنیت ها را در قبال نظام و رهبران ما مغشوش کند و دشمنان را به اهداف شوم شان برسند.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *