افغانستان

مولوی عبدالسلام حنفی: برای بازاریابی به محصولات داخلی تلاش‌ می‌نماییم

معاون اداری ریاست الوزراء در دیدار با تعدادی از فعالین اقتصادی، متنفذین و سرمایه‌گذاران گفت که: امارت اسلامی در حد امکانات دست داشته‌ی خویش در قسمت پیدا نمودن مارکیت برای محصولات داخلی تلاش می‌نماید.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا با نشر این خبر گفته است: مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء .

امارت اسلامی با تعدادی از فعالین اقتصادی و متنفذین دیدار کرد.

در این دیدار، ابتدا حاجی اسحاق و حاجی محمد آصف به نمایندگی از دیگران صحبت کردند و فراهم شدن زمینه برای هر نوع فعالیت اقتصادی و تأمین امنیت جانی و مالی برای همه اقشار جامعه را از موضوعات مهم خواندند که خوشبختانه توسط امارت اسلامی برآورده گردیده است.

آنان که اکثریت شان دارای فارم‌های پرورش ماهی استند، از مسؤلان امارت اسلامی خواستند تا در زمینه‌ی بازاریابی به محصولات شان همکاری کنند.

مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء امارت اسلامی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با متنفذین و فارم داران ماهی، فعالیت آنان را برای شکوفایی اقتصادی کشور مهم خواند.

مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء افزود که امارت اسلامی در راستای رسیدن به توسعه و فراهم نمودن رفاه برای هموطنان ما از هر نوع سرمایه گذاری و تجارت مشروع حمایت و استقبال می‌کند.

مولوی حنفی در خصوص پیدا نمودن بازار برای محصولات فارمداران، گفت که امارت اسلامی در حد امکانات دست داشته خود در قسمت پیدا نمودن مارکیت با آنان همکاری خواهد کرد.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *