افغانستان

مولوی عبدالکبیر: رسانه‌ها واقعیت‌‌های عینی جامعه را با روحیه ملی و اسلامی نشر نمایند

شریعت: معاون سیاسی ریاست الوزراء در دیدار با مسوولان رسانه‌ها، خبرنگاران و کارشناسان سیاسی گفت: که رسانه‌ها استقلالیت خود را حفظ نمایند و واقعیت‌های عینی جامعه را با روحیه ملی و اسلامی نشر نمایند.
دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا روز گذشته با نشر این خبر گفت: مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء میزبان یک ضیافت افطاری با مسوولان رسانه‌های داخلی و خارجی، شماری ازخبرنگاران و کارشناسان سیاسی بود، موصوف در این دیدار مشکلات، نظریات و پیشنهاد‌های خبرنگاران و رسانه‌های را استماع نمود.
مسوولان رسانه‌ها و خبرنگاران در این دیدار گفتند که تلاش می‌نمایند تا صدای مردم افغانستان را به مسوولان نظام و جهان برسانند و با ابراز امتنان از امارت اسلامی به خاطر همکاری با رسانه‌ها و حل مشکلات شان، خواستار برگزاری نشست‌های مداوم میان مسوولان نظام و اصحاب رسانه‌یی شدند.
مولوی عبدالکبیر از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای تشکر کرد که همیشه صدای مردم را بلند نموده و بر کاستی‌ها نقد سالم می‌کنند.
وی نظرات و پیشنهادات مسوولان رسانه‌ها و کارشناسان سیاسی را شنید و اطمینان داد که در جهت تقویت رسانه‌ها تلاش خواهد شد و از آنها خواست که تصویر واقعی و حقیقی از افغانستان را به مردم و دنیا ارائه کرده از تبلیغات نادرست جلوگیری نمایند.
معاون سیاسی ریاست الوزراء با تاکید گفت که ما نباید تحت تأثیر برخی رسانه‌های مغرض بیگانه و تبلیغات غربی قرار بگیریم، استقلالیت خود را حفظ کنیم و واقعیت های جامعه را با روحیه ملی و اسلامی نشر کنیم.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *