لیکنېمقالی اوتبصرې

نمونه های جنگ فکری- قسمت نهم

یهودیت جهانی (صهیونیسم)
صهیونیسم یا یهودیتِ جهانی بزرگ‌ترین خطری است که جهان کنونی را تهدید می‌کند.
در واقع خطر صهیونیسم بیش از آنکه دامن مسلمانان را بگیرد گریبان گیر سایر جهانیان خواهد شد.
جهان زیر سایه‌ی حکومت یهود، چنان دچار ظلم و وحشت و بربریت خواهد شد که تاریخ به خود ندیده است.
یهود امروز دعوای سکونت در سرزمین فلسطین را دارد اما در حقیقت آن‌ها سرزمین فلسطین را اولین قدم برای خود می‌دانند تا حکومت خود را بر تمام جهان برپا کنند.
یهود معتقد است که تنها قوم یهود شایسته‌ی رهبری جهان است و اقوام دیگر فقط شایستگی خدمت به یهود را دارد و بس.
آن‌ها بر این باور اند که ابتدا باید زمین را برای ورود مسیح موعود آماده کنند و بعد از نزول مسیح موعود حکومت جهانی یهود برپا خواهد شد.
ناگفته نماند که منظور از مسیح موعود همان دجال است.
یهود زمینه را برای ظهور دجال فراهم می‌کند.
یکی از اسباب ظهور دجال، فساد و فحشای جهان شمول است که باید سراسر دنیا را در بر بگیرد.
به همین دلیل یهودیان با ایجاد سازمان‌ها و تشکل‌های مختلف در گوشه گوشه‌ی دنیا دنبال ترویج فحشا و منکرات است تا زمینه برای ظهور آقای شان دجال فراهم شود.
بسیاری از شرکت‌های فیلم‌سازی در ملکیت کامل یهودیان است.
صنعت فیلم‌های مبتذل و غیراخلاقی که امروزه دنیای کفر از آن به عنوان یک صنعتِ اقتصادیِ پول‌ساز یاد می‌کند کاملا در ملکیت یهودیان است و مفاد سالانهٔ آن به اسرائیل می‌رسد.
امروزه فیلم‌سازی به یکی از ابزار مهم جنگ فکری تبدیل شده است و افکار ضد اسلامی از این طریق پخش و نشر می‌شود.
یکی دیگر از تشکل‌های صهیونیسم یا همان یهودیت جهانی، گسترش نفوذ سیاسی آنهاست که روز به روز در حال پیش‌روی در این راه هستند. امروز هیچ کشوری به نام یهودی‌ها نیست اما عملا بسیاری از رئیس جمهورهای کشورهای مختلف یهودی و در خدمت اسرائیل هستند.
از آنجمله آمریکای شنیع و ملعون (لعنهم الله دهر الداهرین و ابدالآبدین) است.
در مطلب جداگانه‌ای در آینده به رئیس جمهورهای آمریکا که یهود و در خدمت اسرائیل بودند خواهیم پرداخت اما از میان همهٔ آن‌ها به جرج بوش که آغازگر حملهٔ صلیبیِ معاصر علیه اسلام بود می‌پردازیم:
جرج بوش (پسر) ۲۰۰۰-۲۰۰۸
چهل و سومین رئیس‌جمهور آمریکا جرج دبلیو بوش بود که به خاطر شباهت با نام پدرش به بوش پسر معروف شد.
بوش پسر در خدمت کردن به یهود از تمام رؤسای جمهور قبل از خود پیشی گرفت و دشمنی با اسلام و مسلمین را به حد انتها رساند.
او عقیده داشت که: یهود تنها گروه منتخب از جانب خدا بر روی زمین است.
اولین رئیس‌جمهوری بود که از بودجهٔ دولت تعلیمات دینی را تمویل می‌کرد با وجود اینکه دولت آمریکا به‌ عنوان یک دولت سکولار خود را معرفی می‌کند و نسبت به دین موقف بی‌طرفانه را تبلیغ می‌کند.
پست‌های مهم وزارتی را به یهودی‌ها داد خصوصاً وزارت دفاع که به شکل کامل در سیطرهٔ آن‌ها درآمد؛ (دیک چینی) معاون رئیس، (رونالد رامسفیلد) به‌عنوان وزیر دفاع، (پاول وولفوتز) معاون وزیر دفاع، (ریچارد بیرل) مشاور وزارت دفاع و (کاندلیزا رایس) مشاور رئیس‌جمهور در امور امنیتی که بعد به وزارت خارجهٔ آمریکا ارتقاء پیدا کرد، همهٔ این‌ها یهودی‌الاصل هستند.
اینکه آمریکا تا چه حد در پی جنگ با کشورهای اسلامی است و به‌عنوان جنگ علیه تروریسم بین‌المللی از این کار یاد می‌کند، درواقع همه برای اهداف یهودیت و در پی برپایی حکومت جهانی یهود است.
زمانی که آمریکا حمله به افغانستان را به بهانهٔ مبارزه با القاعده آغاز کرد، بوش در بیانیه‌ای اعلان کرد که این یک جنگ صلیبی علیه اسلام است؛ اما بعداً که اعتراضات از گوشه گوشهٔ دنیا بلند شد، این حرفش را انکار کرد.
یهودی‌ها برای اینکه بتوانند افراد سیاسی و با نفوذ از سراسر دنیا را به خود جلب کنند مؤسسه‌هایی تأسیس کرده‌اند که با پوشش‌های مختلف و در قالب سازمان‌ها خیریه و انجمن‌های بشردوستانه فعالیت می‌کنند.
یکی از این‌ها سازمان جهانی فراماسونری است که سری‌ترین و مخوف‌ترین سازمانی است که تا کنون شناخته شده است. فراماسون یا فراماسونری که در عربی به الماسونیة و در انگلیسی به (free masonry) معروف است سازمان‌های زیادی دیگری زیر تشکیلات خود دارد.فراماسون در هر کشوری یک معبد دارد که اصطلاحا به آن لُژ فراماسونری گفته می‌شود و تمام امور مربوط به افراد فراماسون مستقر در آن کشور از طریق آن معبد مدیریت می‌شود.
در افغانستان تا سال ۲۰۱۶ دو معبد فراماسونری فعالیت می‌کرد که یکی در کابل و دیگری در قندهار بود. در قالب این دو معبد مؤسسات زیادی در افغانستان فعالیت می‌کرد.به موضوع فراماسون نیز به شکل جداگانه و به تفصیل خواهیم پرداخت ان‌شاءالله.مجموعهٔ مؤسساتی که به خدمت یهود در سراسر دنیا کار می‌کند به صدها مؤسسه
می‌رسد.

محمد عمر عمری

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *