افغانستاناقتصاد او رغونه

ورود یک بستۀ دیگر ۴۰ میلیون دالری کمکی به کشور

شریعت: یک بستۀ دیگر چهل میلیون دالری کمک‌های بشردوستانه به کابل رسید.د افغانستان بانک، دیروز در خبرنامه‌یی از رسیدن بسته کمکی چهل میلیون دالر امریکایی پول نقد به کابل، خبر داده است.
د افغانستان بانک روز گذشته با نشر خبرنامه‌یی گفت: به سلسله کمک‌های بشردوستانه به افغانستان، چهل میلیون دالر امریکایی پول نقد به کابل، رسید.
در خبرنامه‌ آمده است: د افغانستان بانک، از کمک‌های بشردوستانه جامعۀ جهانی استقبال کرده و خواستار همکاری‌های بیشتر در این زمینه شده است.
در همین‌حال، این بانک، از ورود اسعار به کشور از راه‌های اصولی و قانونی استقبال کرده و ضمن قدردانی از کمک‌های بشردوستانه جامعۀ جهانی، خواهان روابط بهتر بانکی در سایر بخش‌های مالی و بانکی با افغانستان، شده است.
این در حالی است که از آغاز کمک‌های نقدی بشردوستانه به افغانستان، این شصت و دو‌مین بستۀ کمکی است که به گونۀ نقد به کابل می‌رسد و به یکی از بانک‌های تجارتی در کشور تحویل داده می‌شود.
هفتۀ گذشته نیز، دو بستۀ چهل میلیون دالری کمک‌های بشردوستانه به کابل رسید و به یکی از بانک‌های تجارتی کشورانتقال داده شد.
گفتنی است که از آغاز روند ارسال کمک‌های بشردوستانۀ کشورهای امداد رسان به افغانستان، تا کنون بیش از دو میلیارد دالر امریکایی کمک بشری به کشور رسیده است.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *