افغانستان

وزیر امور خارجه: برطرف نشدن تحریم‌ها و محدودیت‌ها مردم را با مشکلات زیادی مواجه ساخته است

شریعت: سرپرست وزارت امور خارجه دردیدار با معاون سر منشی سازمان ملل، گفته است: عدم به‌رسمیت‌شناختن

شریعت: سرپرست وزارت امور خارجه دردیدار با معاون سر منشی سازمان ملل، گفته است: عدم به‌رسمیت‌شناختن حکومت، عدم برداشتن محدودیت‌ها بر سفر مقامات دولتی و تحریم‌های بانکی، عواملی است که هموطنان ما را با مشکلات زیادی مواجه ساخته است.
دفتر مطبوعاتی وزارت امور خارجه با نشر این خبر گفته است: مولوی امیر خان متقی سرپرست وزارت امور خارجه با خانم امینه محمد، معاون سرمنشی ملل متحد که در رأس یک هیئت عالی‌رتبه به کابل آمده است، ملاقات نمود.
در این دیدار، سرپرست وزارت امور خارجه، ابراز امیدواری کرد که سفر هیئت سازمان ملل بتواند، تصویر واقعی افغانستان را به جامعهٔ بین‌المللی، انعکاس دهد.
مولوی امیر خان متقی به هیئت سازمان ملل گفته است: عدم به‌رسمیت‌شناختن امارت اسلامی افغانستان، عدم برداشتن محدودیت‌ها بر سفر مقامات افغانی و تحریم‌های بانکی، عواملی اند که هموطنان ما را با مشکلات زیادی مواجه ساخته است و جامعهٔ جهانی، باید گام‌هایی مثبت در راستای حل این مشکلات بردارد.
خانم محمد، از اظهارات وزیر امور خارجه تشکری نمود و برای حل مشکلات موجود و پیشرفت‌ها و همکاری‌های بیشتر ابراز امیدواری کرد.
وی همچنان وعده سپرد، تا چشم‌ دید خویش از وضعیت افغانستان را با جهانیان شریک سازد و گام‌های محکم در راستای کمک به افغانستان بردارد.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *