افغانستان

شماری از شهروندان کشور در دیدار با معاون سیاسی، خواهان پرداخت حقوق متقاعدین گردیدند

شريعت: معاون سياسي رياست الوزا در ديدار با شماري از بزرگان قومي، متنفذين و جوانان گفت که در نظام اسلامي کنوني، مال، عزت و ناموس مردم مصئون است.

شريعت: معاون سياسي رياست الوزا در ديدار با شماري از بزرگان قومي، متنفذين و جوانان گفت که در نظام اسلامي کنوني، مال، عزت و ناموس مردم مصئون است.

دفتر مطبوعاتي رياست الوزرا ديروز با نشرخبرنامه يي گفته است  که مولوي عبدالکبير معاون سياسي رياست الوزراء امارت اسلامي افغانستان، با شماري از بزرگان قومي، متنفذين و جوانان ميدان وردک، بغلان، تخار، کاپيسا، پنجشير و پروان ديدار کرد.

دراين ديدار، محمد رحيم و حاجي عبدالواحد حقجو، به نمايندگي از ديگران صحبت نموده، گفتند که در نظام اسلامي کنوني دروازه‌هاي دفاتر مسؤولين، بدون کدام تبعيض بر روي ملت باز است.

سخنرانان، خواهان توجه به متقاعدين ملکي و نظامي و پرداخت به موقع حقوق آنان شدند.

همچنان آنان از هرگونه همکاري با امارت اسلامي اطمينان دادند و مشکلات ولايات شان را در عرصه هاي مختلف با معاون سياسي رياست الوزراء شريک ساختند.

مولوي عبدالکبير معاون سياسي رياست الوزراء، از ديدار با آنان ابراز خرسندي نموده، گفت که نظام اسلامي، خواست هر افغان است و اين نظام به همکاري قوي افغان‌ها، به ميان آمده است.

مولوي عبدالکبير افزود که در نظام اسلامي کنوني، مال، عزت و ناموس مردم مصئون است.

معاون سياسي رياست الوزراء وعده سپرد که در خصوص رسيده گي به تمام مشکلات پيشنهادي، به مسوولين ادارات مربوطه، هدايات لازم خواهد داد و راه‌هاي حل را جستجو خواهد کرد.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *

Back to top button