افغانستان

ملا خیرالله خیرخواه: تمام ریاست‌های فرهنگ ولایات، اطلاعات را به موقع به دسترس مردم قرار دهند

شریعت: ملا خیرالله خیرخواه سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ، به ترویج فرهنگ مطالعه و دسترسی به موقع مردم به اطلاعات تاکید کرد.

شریعت: ملا خیرالله خیرخواه سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ، به ترویج فرهنگ مطالعه و دسترسی به موقع مردم به اطلاعات تاکید کرد.

او در سفرش به ننگرهار و در حالی که از ریاست اطلاعات و فرهنگ دیدار می کرد، گفت» ریاستهای اطلاعات وفرهنگ سرتاسر افغانستان مسوولیت دارند تا در کنار راه اندازی برنامههای فرهنگی، اطلاعات را به موقع به مردم برسانند، فرهنگ مطالعه را درجامعه ترویج وهمگانی سازند، برای رشد جوانان برنامه هایی را به راه اندازند که مطابق به ارزش های افغانی و اسلامی باشد.»

ملا خیرخواه، همچنان در سخنانی از تلاشهای وزارت اطلاعات وفرهنگ برای تقویه و حمایت از رسانههای دولتی و خصوصی سخن گفت و اضافه نمود وزارت اطلاعات و فرهنگ تلاش دارد تا در کنار رسانههای دولتی، رسانههای خصوصی افغانستان را نیز حمایت و تقویت کند و برای آنان امکانات لازم فراهم کند.

سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ گفت که این وزارت با در نظرداشت امکانات خود، برای ریاست های اطلاعات وفرهنگ امکانات را فراهم ومشکلات آنان را نیز رفع کند.

دراین دیدار، مسوولان ریاست اطلاعات وفرهنگ ننگرهار، درکنار گزارش دهی ازکارکرد های شان، چالش ها ومشکلات شان را مطرح کردند وخواهان رفع آن شدند.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *

Back to top button