افغانستان

ملا عبدالغنی برادر به والیان و مسؤولان امنیتی: به امنیت شرکت‌های قراردادی داخلی و خارجی توجه جدی نمایید

شریعت: ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست‌الوزراء در جریان سفرش به ولایت بلخ از مسؤولان امنیتی

شریعت: ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست‌الوزراء در جریان سفرش به ولایت بلخ از مسؤولان امنیتی و والیان خواست که به هیچ کس اجازه ندهند تا روند پیشرف و آبادی کشور را اخلال نماید.
دفتر مطبوعاتی معاونیت اقتصادی ریاست‌الوزراء با نشر خبرنامه‌یی گفته است؛ که ملا برادر در حالی‌که شیخ شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم وی را همراهی می‌نمود؛ با والیان سرپل، سمنگان، بلخ ، معاون والی جوزجان و رئیسان معادن این ولایت‌ها و مسئول قول اردوی ۲۰۹ الفتح دیدار کرد.
در این دیدار، معاون اقتصادی در مورد استخراج معادن، شفافیت، انتقال و تطبیق قراردادها به ویژه در مورد سرعت بخشیدن روند استخراج زغال سنگ به شکل فنی و معیاری به آنان هدایات لازم داد.
وی به اشتراک کنندگان مجلس گفت: معادن سرمایه ملی و اساس ساختن عواید ملی کشور است و در راستای حفظ این سرمایه ملی و تأمین شفافیت آن کوشش کامل نمائید. ملا برادر آخند هم‌چنان به مسؤولان امنیتی دستور داده است که در بخش امنیت قراردادیان داخلی و خارجی در ولایت‌های مربوط توجه جدی نموده و به هیچ‌کس اجازه ندهند که روند عملی و سریع آبادانی و پیشرفت کشور را اخلال نمایند.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *

Back to top button