افغانستان

شاروالی کابل: با تطبیق پلان 1402 بسیاری از مشکلات شهری مرفوع خواهد شد

شریعت: شاروال کابل، در نشستی با شماری از بزرگان و اهالی ناحیۀ هفدهم شهر کابل، در رابطه به تطبیق پروژۀ انکشاف

شریعت: شاروال کابل، در نشستی با شماری از بزرگان و اهالی ناحیۀ هفدهم شهر کابل، در رابطه به تطبیق پروژۀ انکشاف مجدد شهری شاروالی کابل، بحث نمود.
در این نشست٬ مولوی عبدالرشید شاروال کابل، گفت: به منظور ساختن مجدد مسکن، مطابق به معیارهای مدرن شهری و مبدل کردن ساحات غیر پلانی به پلانی بعد از توسعۀ‌ پایدار شهر کابل، این نهاد مصمم است که در عوض شیوۀ‌ تطبیق پروژه‌ها با استفاده از گزینۀ استملاک زمین، از شیوه‌ها و گزینه‌های معاصر و جدید (تنظیم مجدد زمین و انکشاف مجدد شهری) برای توسعه و انکشاف شهری در کابل، استفاده نماید.
شاروال کابل، در راستای تطبیق این پروژه‌ها در ساحه نود و یک فامیلی ناحیۀ هفدهم شهر کابل، توضیح داد و گفت که حقوق شهروندان در این ساحه محفوظ خواهد بود و شهروندان ساحه به زیربناها و تاسیسات بهتر شهری با اجرای پروژۀ انکشاف مجدد شهری دست خواهند یافت.
همچنان شاروال کابل تصریح کرد: نظر به امکانات و منابع دست داشته و به اساس اصل انکشاف متوازن نواحی شهر کابل، ما برنامه های سنجیده شده را ترتیب کرده‌ایم که در سال 1402 اجرا می شود.
مولوی عبدالرشید افزود: با تطیبق پلان 1402 بسیاری مشکلات شهری به خصوص در قسمت خامه بودن سرک‌ها، مرفوع خواهد شد.
وی افزود که کارکنان شاروالی کابل آماده هستند، تا ساحات غیر پلانی را که در محدودۀ ماستر پلان شهر کابل قرار دارد، با استفاده از شیوه‌‌های متذکره تحت پروژه‌های انکشافی این نهاد قراردهند و بعد از ترتیب پلان‌‌های تخنیکی مربوط، پروژه‌های متعدد را عملاً در ساحات مختلف تطبیق کنند.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *