افغانستان

مسوولان جوزجان از امنیت کامل اطمینان می‌دهند

در حال حاضر نسبت به هرزمان دیگری وضعیت امنیتی در جوزجان تامین و مردم در آرامش کامل زندگی میکنند.
مسولان محلی و امنیتی جوزجان می‌گویند که در جوزجان به شمول 10 ولسوالی آن، امنیت کاملاً تامین بوده و هیچ گونه نگرانی امنیتی در این ولایت وجود ندارد.
الحاج مولوی گل محمد، سلیم معاون مقام ولایت جوزجان گفت که نسبت به سالهای گذشته نه تنها در جوزجان بلکه در تمام کشور امنیت بهتر تامین شده و مردم از این ناحیه مطمئن هستند که هیچ نگرانی وجود ندارد.
به گفته وی، مردم کشور باید به سخنان دروغین افراد و اشخاص مغرض گوش ندهند بلکه حقیقت بین باشند که تامین امنیت کامل مردم، خود دلیل خوبی برای کاذب بودن سخنان دروغین و بیجا شماری از فراد مغرض است.
مولوی غلام رسول احمدی مدیر مبارزه با جرایم جنایی قومندانی امنیه جوزجان در این زمینه گفت که جلو افراد و اشخاص اوباش ، زور گو و قطاع الطریق گرفته شده و امنیت در شهر شبرغان و ولسوالی های جوزجان کاملا در کنترول نیرو های امنیتی بوده و کاملا تامین میباشد.
احمدی همچنان گفت که مجاهدین امارت اسلامی به هیچ کسی اجازه اخلال نظم جامعه را نمیدهند به همین دلیل گراف جرایم جنائی در یکسال گذشته خیلی پایین آمده است.
شماری از باشنده گان جوزجان نیز اظهار داشتند که ما کاملا از امنیت تامین شده در این ولایت راضی هستیم و هر فرد این ولایت بدون ترس و هراس شب و روز میتواند سفر نماید و گشت و گذار کنند.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *