افغانستاناقتصاد او رغونه

ملا عبدالغنی برادر در مراسم افتتاح پروژۀ عمرانی گلبهار پلازا: مردم افغانستان در آیندۀ نزدیک شاهد تطبیق پروژه‌های بزرگی خواهد بود

پروژه انکشافی گلبهار پلازا با هزینه 70 میلیون دالرامریکایی در کابل تطبیق می‌شود.
بنیاد سرمایه گذاری گلبهار روز گذشته یک پروژۀ انکشافی به نام گلبهار پلازا را در کابل با حضور ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی ریاست الوزرا و شماری از مقامات کابینه و برخی از سرمایه گذاران افتتاح کرد.
ملا عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی ریاست الوزرا در این مراسم گفت: افغانستان در حال حاضر نسبت به هر زمان دیگر برای سرمایه گذاری آماده شده است، تطبیق پروژۀ عمرانی امروز نشان دهنده این امر است.
معاون اقتصادی ریاست الوزرا همچنان تاکید کرد که امارت اسلامی از تجار ملی و سرمایه گذاران حمایت می کند و در حفظ، جان و مال آنها مسوولیت دارد.
معاون اقتصادی ریاست الوزرا افزود: مردم افغانستان در آینده نزدیک شاهد تطبیق پروژه‌های عمرانی از جمله آغاز کار تمدید راه آهن و بازسازی شاهراه‌ها در کشور خواهند بود.
ملا عبدالغنی برادر همچنان تجاران وسرمایه گذاران افغان مقیم خارج از کشور را تشویق کرد و از آنها خواست به کشور برگردند وبرای کمک به افغان ها در داخل کشور سرمایه گذاری کنند.
محمد یونس مهمند، رئیس اتاق تجارت و سرمایه گذاری گفت: سرمایه گذاری در کشور به خصوص در بخش‌های مختلف روز به روز در حال توسعه و گسترش است و این روند از سوی سرمایه گذاران افغان در حال انکشاف می باشد.
غلام ربانی ربانی، معاون اجرایی سرمایه گذاری گلبهار می گوید: این پروژه که شامل یک مجتمع بزرگ در 30 طبقه ساخته می شود، درآن 360 مغازه و حدود 300 آپارتمان مسکونی در نظر گرفته شده است و قراراست در این پروژه نزدیک به 70 میلیون دالرامریکایی سرمایه گذاری شود.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *