افغانستاناقتصاد او رغونه

نماینده‌ی ویژه‌ی سرمنشی سازمان ملل:با روی کار آمدن امارت اسلامی کارهای مثبتی در افغانستان انجام شده است

شريعت: شيخ الحديث شهاب الدين دلاور سرپرست وزارت معادن و پتروليم ديروز با روزا اوتونبايوا نمايندة خاص سرمنشي ملل‌متحد براي افغانستان ديدار کرد.

شريعت: شيخ الحديث شهاب الدين دلاور سرپرست وزارت معادن و پتروليم ديروز با روزا اوتونبايوا نمايندة خاص سرمنشي ملل‌متحد براي افغانستان ديدار کرد.

در اين ديدار، روي موضوعات مختلف از جمله سرمايه‌گذاري در معادن افغانستان و برگشت افغانان از خارج به کشور، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وزارت معادن و پتروليم با نشر خبرنامه‌يي گفته است که در اين ديدار سرپرست وزارت معادن و پتروليم، در رابطه به معادن افغانستان صحبت کرد و گفت: معادن افغانستان سرماية ملي کشور و متعلق به همه اتباع افغانستان است و با روي کار آمدن امارت اسلامي از تمامي بخش‌هاي معادن نظارت صورت گرفته است و به شکل فني استخراج مي‌شود.

وي خاطر نشان کرده است: امارت اسلامي افغانستان به خاطر آرامي و آسايش مردم کار مي‌کند و مي‌خواهد شرايط بهتر زندگي را براي آنان مهيا کند؛ بنابراين افغاناني که در خارج بسر مي‌برند؛ مي‌توانند آزادانه به کشور شان برگردند.

در همين‌حال، نمايندة خاص سرمنشي ملل متحد در افغانستان گفته است: واقعاً با روي کارآمدن دو باره امارت اسلامي در افغانستان، کارهاي مثبت انجام شده است و ما يقين داريم که تحت رهبري شما هيچگونه فسادي پيش نخواهد آمد و به مننظور همکاري هاي بيشتر در آينده نيز بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *