افغانستانورزش

دومین پیروزی تیم ملی کرکت افغانستان در برابربنگله دیش

تیم ملی کرکت افغانستان، دومین بازی اش در برابر بنگله دیش را نیز برنده شد.به این ترتیب، افغانستان به سومین کشوری تبدیل شد که در نُه سال اخیر، توانسته بنگله دیش را در خانه اش و در برابر هزاران تماشاگر بنگله دیشی، شکست دهد.این در حالی است که بنگله دیش در بازی‌های خانه گی‌، به شکست ناپذیری مشهور است.بازی را ابتدا افغانستان در پنجاه آور آغاز کرد و با ازدست دادن نُه بازیکن، سه صدو سی و دو دوش را به حریف هدف تعیین کرد.رحمن الله گربز و ابراهیم ځدران در این بازی، ستاره‌های بی چون و چرای افغانستان بودند. این دو بازیکن، هر کدام به ترتیب، ۱۴۵ و ۱۰۰ دوش را برای کشورشان کسب کردند و مقدمات شکست بنگله دیش را فراهم ساختند.بنگله دیش، با تلاش‌های فراوان، نتوانست که به هدف تعیین شده برسد و با اختلاف یک صد و چهل و دو دوش، در برابر افغانستان شکست خورد.
به گزارش آژانس باختر، این دومین پیروزی پی هم افغانستان در برابر بنگله دیش در رشته بازی‌های پنجاه آوره است.
قرار است دو تیم در سومین و آخرین بازی شان، پس فردا به مصاف هم بروند.
افغانستان در صورت پیروزی در بازی سوم، در کنار قهرمانی این پیکارهای بین‌المللی، جایگاه هفتم جهان را از بنگله دیش خواهد گرفت.
بورد کرکت افغانستان با پخش خبرنامه‌ای، ازآمادگی ملی پوشان برای حضور قدرتمند در برابر بنگله دیش، خبرداد.
کارشناسان کرکت، درخشش ملی پوشان کرکت افغانستان در برابر بنگله دیش را شگفتی انگیز خواندند و گفتند اگر این تیم در جام جهانی پیش رو درهند همچنان بدرخشد، شایسته‌ی قهرمانی است.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *