افغانستان

سرپرست وزارت معادن وپترولیم،سرمایه‌گذاری افریقای جنوبی را درکشور مهم دانست

سرپرست وزارت معادن وپترولیم دردیدار با سرمایه گذاران افریقا ی جنوبی، افغانستان را مکانی سرشار از منابع طبیعی خواند وآنان ترغیب به سرمایه گذاری درکشور کرد.
دفتر مطبوعاتی وزارت معادن و پترولیم با نشر این خبر گفته است: شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با تعدادی از علما و تاجران آفریقای جنوبی که به کابل آمده اند ملاقات کرد.
در این دیدار، تاجران آفریقای جنوبی شرایط وفرصت های سرمایه گذاری در افغانستان را بسیار مناسب دانسته، علاقمندی شان را جهت سرمایه گذاری روی منابع معدنی افغانستان ابراز داشته، به منظور سرمایه گذاری روی پروژه های معادن متذکره خواهان همکاری وزارت معادن و پترولیم شدند.
سرپرست وزارت معادن و پترولیم گفت افغانستان دارای منابع سرشار معدنی ونفت وگاز می باشد و تعدادی ازین پروژه ها از جمله 11 بلاک حوزه نفتی هرات درمرحله اعلان قراردارد که در صورت علاقمندی می توانید در این پروژه ها سرمایه گذاری نمائید.
همچنان سرپرست وزارت معادن و پترولیم از علاقمندی سرمایه گذاران افریقا جنوبی غرض سرمایه گذاری روی منابع معدنی افغانستان استقبال نموده، وعده همکاری و ایجاد سهولت های لازم را برای آنان داد.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *