افغانستان

مولوی عبدالکبیر: با رسانه‌های که حقایق را بازتاب می‌دهند همکاری می‌نماییم

معاون سیاسی ریاست الوزرا با نشر پیامی به مناسبت روز جهانی مطبوعات گفته
است:
امارت اسلامی به آزادی مطبوعات بر اساس حقایق و واقعیت‌ها احترام دارد .
در این پیام، معاون سیاسی ریاست الوزراء روز جهانی آزادی مطبوعات را به خبرنگاران متعهد به اسلام، کشور و منافع ملی، تبریک گفته است.
مولوي عبدالکبیر در این پیام اذعان نموده است: امارت اسلامی افغانستان به آزادی مطبوعات بر اساس حقایق و واقعیت‌ها احترام دارد و عملاً آن را در کشور اجازه داده است به فعالیت آنعده رسانه‌ها و خبرنگاران که واقعیت‌ها را نشر می‌کنند و تصویر واقعی جامعه را انعکاس می‌دهند به دیده قدر نگریسته و آماده‌ی هر گونه همکاری با آنان است.
معاون سیاسی ریات الوزراء می‌گوید: امارت اسلامی به آزادی بیان سازنده، سالم و اصلاحی در کشور متعهد بوده و عملاً زمینه پنین فعالیت را برای رسانه ها فراهم کرده است. احکام اسلامی به بیان حق و آزادی بیان سالم و انتقادات اصلاحی امر کرده است و به احترام به این ارزش ها تاکید می کند. ما آزادی سالم و سازنده و تقویت مطبوعات را برای اصلاح جامعه، کاهش فاصله میان مردم و امارت و پایان بخشیدن به مشکلات، مهم می دانیم.
مولوی عبدالکبیر می‌افزاید: برای همکاری با رسانه‌ها و احترام به آزادی بیان اطمینان می‌دهیم و از رسانه‌ها، تحلیلگران سیاسی و دست اندرکاران مطبوعاتی و مدافعان آن می خواهیم که نشرات، خواست‌ها و اظهارات شان را با توجه به شرایط واقعی عینی، تحکیم وحدت ملی، رعایت به ارزش‌های اسلامی و ملی و نظریات سازنده استوار نمایند و امیدوار هستیم که رسانه‌های کشور و همکاران عرصه مطبوعات تحت تأثیر تبلیغات رسانه‌ها و حلقات مغرض بیرونی قرار نگیرند و با روحیه بلند افغانی، دینی و ملی برای دین و مردم خود کار نمایند.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *