نړۍ

تظاهرات گسترده علیه رژیم صهیونیستی در پاکستان

مولانا فضل الرحمان، رهبر حزب جمعیت علمای اسلام پاکستان با سخنرانی در میان اجتماع هزاران تن از هواداران خودش گفته است که تلاش لابی صهیونیستی در پاکستان به جایی نخواهد رسید زیرا این کشور هرگز تسلیم توطئه سازش با رژیم صهیونیستی اسرائیل نمی‌شود.
به نقل از «آوا»: فضل الرحمان طی یک سخنرانی در میان اجتماع هزاران نفری هواداران خود مقابل ساختمان دیوان عالی در شهر اسلام‌ آباد، گفت: در گذشته تلاش‌هایی در داخل پاکستان برای تبانی با.آمریکایی‌ها با هدف تسهیل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی انجام شده بود، اما خوشبختانه رهبران بیدار در پاکستان جلوی این توطئه را گرفتند.
به گزارش رسانه‌های پاکستان روز دوشنبه تظاهر کنندگان در شهر کراچی پاکستان به مناسبت فرا رسیدن روز نکبت پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
تظاهرکنندگان پاکستانی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، پرچم انگلیس را به همراه پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیدند.
شرکت‌ کنندگان در این تظاهرات همچنین بر بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین مادری خود تاکید کردند.
پاکستان از جمله کشورهای اسلامی است که در همه سطوح مردمی، دولتی و حزبی مخالفت با موجودیت رژیم صهیونیستی را با جدیت تمام ادامه می‌دهد و این به یک قانون در پاکستان تبدیل شده است. از اینرو رژیم اشغالگر قدس در سالهای اخیر تلاش کرده به هر شکل ممکن حتی از طریق روابط فردی در پاکستان نفوذ کند.
75 سال پیش در 15 می 1948 گروه‌ها و سازمان‌های جنایتکار صهیونیست دست به جنایتی وحشیانه علیه ملت فلسطین زده و سرزمین آنان را اشغال کردند؛ جنایتی که به روز نکبت معروف شد.
در آن زمان اشغالگران صهیونیست بیش از 70 جنایت وحشیانه در حق ملت فلسطین مرتکب شدند و در آن بیش از 531 شهر و روستا ویران شد، 774 روستای دیگر به تصرف اشغالگران درآمد و بیش از 800 هزار فلسطینی از سرزمین و خانه خود آواره شدند.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *