سرمقالې

حمله ایران بر اسرائیل؛ سیلی محکم بر اسرائیل یا مرهمی برای فلسطین

ادامه مقاومت مجاهدین فلسطین در غزه و زمین گیر شدن رژیم صهیونیستی در این منطقه، نه تنها که زمامداران رژیم سفاک را در تنگناه سیاسی ونظامی قرار داده، بلکه جنون و سادیسم را نیز بر روح و روان شان مستولی کرده تاحدی که عواقب و فرجام کارهای شان را در نظر نگرفته مرتکب کاری می شوند که مدیریت آن کاریست دشوار. هر چند مقاومتگران فلسطین در نبرد غزه، چنان درس عبرتی را بر رژیم غاصب اسرائیل دادند که حتی حامیانش نیز بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون تجربه نکرده بودند، اما با تأسف جنون بی حد نتانیاهو صدراعظم رژیم صهیونیستی وعدم توجه جامعه جهانی به ویژه امریکا، دارد امنیت جهان را تهدید و آنرا به مخاطره می اندازد، زیرا نه تنها شیر برفی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه آب شده، بلکه چلوصاف حامیان این رژیم نیز توسط مجاهدین پابرهنه ی افغانستان از آب تهی گردید، بنابرین تاخت و تاز رژیم صهیونیستی و نقض صریح حریم هوایی و هدف قرار دادن نمایندگی دیپلوماتیک جمهوری اسلامی ایران توسط این رژیم سفاک در دمشق، نمایانگر اینست که آنروز دور نخواهد بود که جهان بااین وسعت اش بر یهودیان تنگ گردد و هیچ مکانی در این کره خاکی برای شان امن نخواهد ماند.
اگر چه کشورهای اسلامی در برابر بغاوت های رژیم صهیونیستی در غزه و جنایات این رژیم بر زنان، کودکان و غیر نظامیان، خویشتن داری کردند، اما این گذشت و خویشتن داری شان ناشی از باور وعقیده شان نسبت به دین انسان ساز اسلام، یعنی دین صلح، آتشی و آرامش است و گرنه ایمان، شجاعت و استقامت مسلمانان بر جهان غیر اسلام واضح و روشن است. زیرا مسلمانان در جنگ علیه کفار در دو حالت پیروز دنیا و آخرت اند، اگر شهادت نصیب شان گردد هم جنت در انتظار شان است و گر غازی هم شوند، جنت نصیب شان می گردد، پس در اینصورت قطعاً مسلمانان پیروز و غالب اند.
حمله شنبه شب جمهوری اسلامی ایران بر اسرائیل در پاسخ به حمله راکتی رژیم غاصب بر کنسلگری ایران در دمشق، نمایانگر دفاع مشروع ایران در مقابل بغاوت رژیم صهیونیستی و به نمایش گذاشتن توانایی نظامی این کشور است.
هر چند این حمله از سوی کشورهای غربی محکوم گردید، اما کشورهای منطقه این حمله ایران را حق به جانب و سیلی محکمی بر روی اسرائیل و مرهمی بر فلسطینیان خواندند.
روی این اساس کشورهای قدرتمند و مطرح دنیا به جای اینکه قضاوت غیر عادلانه نمایند و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی بر غزه را نادیده بگیرند و با سخنان تحریک آمیز تنش های موجود میان ایران و اسرائیل را افزایش دهند، بهتر است که هر دو جانب را به خویشتن داری وتفاهم دعوت کنند، زیرا اگر شعله های آتش جنگ وسعت پیدا کند، بدانند که این آتش روزی دامن آنان را نیز خواهد گرفت. ص3

 

بناً اگر رژیم صهیونیستی و حامیانش به سلاح ها و تسلیحات عصری، مدرن و مدهش غره اند، این را درک کنند که اگر این سلاح ها و تکنالوژی کارا واقع می گردید، امروز غزه توسط رژیم غاصب کاملاً تسخیر و جنگ به نفع این رژیم به پایان می رسید.
بنابرین حالا که با گذشت هر روز چهره واقعی نهادهای بین المللی و کشورهای غربی بر ملا می گردد، بهتر است تا کشورهای اسلامی با کنار گذاشتن سوی تفاهم و مخالفت های جزئی در یک صف واحد پیرامون قضیه فلسطین قرار گیرند و نگذارند تا ملت مظلوم فلسطین بیشتر از این توسط رژیم اشغالگر شکنجه
شوند.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *