نړۍ

رژیم صهیونیستی آتش‌بس با غزه را نقض کرد

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد جنگنده‌های نیروی هوایی این رژیم در حال انجام حملاتی علیه اهدافی در نوار غزه هستند.به گزارش خبرگزاری آوا: علی‌ال‌رغم گذشت حدود ۲ ساعت از آغاز آتش‌بس میان رژیم موقت صهیونیستی و گروه‌های مقاومت در نوار غزه، رسانه‌ها از نقض آتش‌بس توسط تل‌آویو خبر می‌دهند.
منابع فلسطینی بامداد یکشنبه اعلام کردند که صدای چندین انفجار در مناطق مختلفی از نوار غزه شنیده شده است.ارتش رژیم تروریست صهیونیستی نیز اعلام کرد که جنگنده‌های نیروی هوایی این رژیم در حال انجام حملاتی علیه اهدافی در نوار غزه هستند.سخنگوی ارتش این رژیم در توئیتی نوشت که در پاسخ به شلیک راکت به شهرک‌های صهیونیستی، در حال حمله به اهداف جنبش مقاومت جهاد اسلامی در نوار غزه است. او اما لحظاتی بعد با اصلاح این توئیت، عبارت اهداف جهاد اسلامی را حذف کرده و فقط به حمله به اهدافی در غزه اشاره کرد.رسانه‌های فلسطینی می‌گویند حداقل سه پست دیدبانی در مناطق بیت‌حانون، شجاعیه و رفح هدف حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.برخی منابع می‌گویند که یکی از پست‌های دیدبانی هدف قرار گرفته در نوار غزه متعلق به جنبشمقاومت حماس است و دو پست دیگر متعلق به جهاد اسلامی است. ص5
روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» دقایقی بعد نوشت که حداقل ۴ پست دیدبانی در مناطق البریج، بیت‌حانون، رفح و شجاعیه هدف حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.
پیش از این شبکه «الجزیره» گزارش داده بود که آتش‌بس از ساعت ۱۰ به وقت محلی اجرایی خواهد شد. این توافق، شامل آتش‌بس کامل و توقف کشتار غیر نظامیان و انهدام منازل خواهد بود.
اما در حالی که حدود ۴۰ دقیقه تا شروع آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت در غزه باقی مانده بود، گروه‌های مقاومت شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه را آماج حملات موشکی قرار دادند.

Related Articles

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *